VOICE OF OUR EMPLOYEES

先輩の声

基本、佐渡にできないことはない。
より良いものを提案し続けるスタンスが大事。

In general, there’s nothing Sawatari cannot do. What’s important is to continue proposing better.

第一営業部 / 2014年7月 中途入社

大西 勇寛

Takehiro Onishi

接客業の経験を活かせる仕事に
つきたかった。

元々は接客業が好きで、飲食業を経験。その経験を活かせることができる営業の仕事をしてみたいと思い、佐渡へ入社を決めました。業界は違いますが、自分の得意とする接客業のスキルを活かしながら、営業マンとしてやりたいことを実現しています。

I wanted to work somewhere I could utilize my experience in the service industry.

Having experienced the restaurant business, I joined Sawatari to test the skills I acquired in a different field; sales. While the industry is quite different, I fully utilize my service skills as a salesperson.

お客様の期待を超える提案を
していきたい。

大手企業のお客様へ商品の販売、提案を行っています。お客様が求める生産体制を構築するため、最適な提案をするべく試行錯誤する毎日です。億単位の取引になるので、すごく責任のある仕事です。意識しているのは、お客様の期待を超えること。この経験を後輩にも伝えたいです。

Make proposals exceeding the customer’s expectations.

I support sales and proposals to major firms. In order to enable our customers’ production systems, we arrive at the best proposals through constant trial and error; a critical task for multimillion-dollar projects. Constantly, I think of ways to go beyond expectations. I want to convey this to my juniors.

佐渡にできないことは
ないと思います。

仕事を断ることなく、フットワーク軽く、より良い提案を繰り返してきたからこそ、今の佐渡があります。お客様第一に、「佐渡なら、佐渡しか」というスタンスで仕事に望んでいます。情報交換が日々行われ、ワンチームになって業務を行う部分も佐渡らしさだと思います。

I don’t think there is as job Sawatari cannot handle.

The company exists in its form today because it never turns down a job, is light on its toes, and continues to make great proposals. We always think “customer first”, looking at what Sawatari can do, and what only Sawatari can do. We exchange information among the team on a daily basis and work across the entire company for everything.